Aqva Hotell andis välja ajakirja

aqva

AQVA Hotel & Spa esitles teisipäeval, 9. detsembril hotelli konverentsikeskuses uut ajakirja. Tegemist on Eesti mõistes pretsedendiga, sest seni pole ükski hotell ega spaa veel täismahus ajakirja välja andnud.

„Idee autor on meie turundusspetsialist Pamela Eesmaa,“ rääkis Aqva Hotelli tegevjuht Roman Kusma. „Oleme alati soovinud teistest erineda ja teha asju uut moodi. Kui reklaamvoldikute lugemine on igav isegi rongis istudes, siis sirvida ajakirja, milles artiklid on põimitud reklaamidega, tundub palju atraktiivsem.“

Ajakirja esitlusele oli kokku tulnud hulk Lääne-Virumaa tuntud inimesi. Meeleoluka lühiprogrammiga astus üles ajakirja kaanenägu Hanna-Liina Võsa, pakuti süüa ja juua. Külalistel oli võimalik tutvuda mitme Aqva teenusega ning uurida Alessandro brändi uuenduslike toodete kasutamisvõimalusi (Alessandro International on juhtiv kvaliteetsete käte- ja küünehooldustoodete ja –teenuste pakkuja – toim.).

Poelettidelt ajakirja siiski otsida ei maksa. Tegemist on turundusmaterjaliga ja see on mõeldud klientidele jagamiseks ning hotelli tutvustamiseks. „Tavainimene tegelikult seda ajakirja niisama ei saagi. Ajakirja saab meie majast: hotellitubadest, spaakeskusest ja vähesel määral ka veekeskusest. Jagame neid messidel, kuid teatud koguses ka Rakvere valitud iluettevõtetele,“ selgitas ajakirja idee autor ja teostaja Pamela Eesmaa.

Ajakirja tiraazh on 15 000 ja asjaosalised loodavad järgmise numbri välja anda aasta pärast.

 

Katrin Kivi

 

Ajakirja esitlusel säras hotelli reklaamnägu Mari-Liis Saal (paremalt teine), kes täidab samal õhtul avalikustatud värskes Aqva reklaamklipis “Anname ajale uue tähenduse” spaajumalanna osa. Foto: AQVA Hotel & Spa