Rakvere Lihakombinaat püsib lemmikbrändide esikümnes

Rakvere_logo_kohttaiseestimoodiTuru-uuringute firma Emor selgitas välja ettevõtted, kelle tuntus ja maine, ehk bränd on tarbijate arvates kõige paremad. Nagu ka mullu, jõudis esikümnesse Rakvere Lihakombinaat.

Tekst: Tõnu Lilleorg

Brändide esikolmik on tugevuse järjekorras Kalev, Maxima ja Tere. Rakvere asub esikümnes keskmike seas, lisaks nimetatud ettevõtetele on esikümnes veel ETV, Google, Leibur, Selver, Skype ja YouTube.

Rakvere kui toidutootja bränd on suhteliselt tugevam naiste seas, sest nemad on pere peamised toidukaupade ostjad. Rakverel on palju poolehoidjaid ka mitte-eestlaste seas, kus ettevõte on koos Maxima ja Tele 2-ga lausa juhtkolmikus. Väärib tähelepanu, et 2012. aastal Rakvere Lihakombinaat Emori brändide esikümnesse ei jõudnud, küll on ettevõte olnud seal varasematel aastatel.

Ettevõtte turundusjuht Triin Lõoke sõnas, et tarbijate jätkuv poolehoid on suur tunnustus. „Pingutame iga päev selle nimel, et pakkuda tarbijatele maitsvaid ja kvaliteetseid lihatooteid ja et Rakvere oleks jätkuvalt eestimaalaste südameis ja toidulaual,“ ütles ta. Ettevõtte tugevustena nimetas turundusjuht oma seakasvatust ning sellest tulenevat võimalust juhtida ise kogu tootmisahelat. Samuti pikaajalist kogemust ja innovatiivset tootearendust. „Saame seeläbi garanteerida tarbijatele ja klientidele lihatoodete kõrge kvaliteedi,“ ütles Triin Lõoke.

Brändiuuringus selgus veel, et kasvutrendis on meedia ja meelelahutuse brändide keskmine meeldivus. Langustrendis aga telekommunikatsiooni, panganduse ja infrastruktuuri brändide meeldivus. Brändide uuringu eesmärk on reastada erinevate valdkondade brändid üldise meeldivuse alusel. Emor palus vastajal etteantud nimekirjast valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat brändi. Valik tuli teha rohkem kui saja nimetuse ja logo seast.