Helpificu vabatahtlikud abistavad eakaid ja erivajadusega inimesi

Helpificu tugikeskkonna (www.helpific.com) vabatahtlikud abistavad koroonakriisis erivajadusega inimesi ja eakaid elutähtsate toimingute juures nagu näiteks toidukoti ja ravimite kojutoomine. Veel on üksikutele ja koduseinte vahele lõksu jäänud inimestele olulised jutuajamised telefoni teel.

Inimesi, kes vajavad abi, on veel palju ning just sina saad toeks olla. „Kogukonna moodustame meie kõik: sina ise ja sinu naabrid, inimesed bussis ja kaubanduskeskuses. Oleme koos osa millestki suuremast,“ kirjeldas Helpificu vabatahtlik, Rakverest pärit Yvonne.

Kuidas pakkuda abi: leia Google plays või Appstore keskkonnas Zelos Team Management ja laadi alla; loo endale konto; otsi märksõna Helpific; vali abipalve, mida oled valmis täitma.

Kuidas küsida abi? Kui vajad abi toidukoti ja ravimite kojutoomisel, siis helista Helpificu tugiliinile numbril 5660 4642. Sellel numbril saad edastada oma toidunimekirja ja oma kontaktid. Varu palun veidi sularaha toiduainete eest tasumiseks. Abipalve saad sisestada ka Helpificu tugikeskkonnas aadressil www.helpific.com, täites oma profiili ja kirjutades abipalve koos telefoninumbriga.

Küsimuste korral kirjuta sõnum Helpificu Facebooki lehel või helista eelnimetatud tugiliinile numbril. Abi pakkumisel ja abi saamisel palutakse järgida terviseameti soovitusi. Kogu koroonakriis puudutava info leiab www.kriis.ee.

Kuulutaja