Miks peaks eelistama dermatoloogidega koostöös valminud kaubamärke?

Tõenäoliselt oled mõelnud, et kas n-ö klassikaliste toodete asemel tuleb eelistada neid nahahooldustooteid, mis on töötatud välja koostöös dermatoloogide ehk nahaarstidega või on hoopiski tegemist nutika turundustrikiga. Selles artiklis püüame selgitada, mida tähendab mainitus, et toode või bränd on töötatud välja koostöös nahaarstidega ning kas see annab mingisuguse eelise teiste brändide ees. Lisaks tutvustame brände, mis paistavad silma teadusliku lähenemise poolest.

Mida õigupoolest tähendab “valminud koostöös dermatoloogidega”?

Kui tootele on märgitud, et on valminud koostöös dermatoloogidega, siis ei tee paha kui see ka üle kontrollida, eriti siis, kui oled tutvumas toodetega mitte niivõrd tuntud kaupluses või sul on mõnel teisel põhjusel tekkinud selle suhtes kahtlus. Jättes välja need brändid ja tooted, mis võivadki kasutada märget selle kohta ära ainult turunduslikul eesmärgil, siis päriselt nahaarstidega koos valminud toodetele on mitmeid eeliseid.

Dermatoloogidega koos valminud tooted põhinevad tavaliselt meditsiinilisel ja teaduslikul taustal, mistõttu võib nende brändide valikust leida tooteid, mis on ennekõike paljude nahaprobleemide osas ravivad. Tooted sisaldavad koostisosasid, mis toimivad efektiivselt naha probleemide lahendamisel ja ennetamisel. Samuti võivad need suurema tõenäosusega istuda ka kõigile, kellel on tundlik nahk või esineb mitmeid naha allergilisi reaktsioone. Olemaks selles kindel, et tooted on päriselt dermatoloogidega koostöös valminud, soovitame tutvuda kaubamärgi koduleheküljega ja uurida ettevõtte tausta. Uuri, mis uuringutele tooted toetuvad ja leia brändi kohta infot ka teistest allikatest peale nende enda loodud sisu.

Nahaarstidega välja töötatud brändid, millel silma peal hoida

Paljudest e-poodidest ja kauplustest võib leida mitmesuguseid nahahooldusbrände. Samuti pakub Yoko, tuntud ka korea kosmeetika valiku poolest, valikut kaubamärkidest, mis või mille tooted on loodud nahaarstidega koos. Juhul kui otsid enda nahahoolduse jaoks uusi tooteid ja eelistad teaduspõhist lähenemist, siis hoia pilk peal järgmistel brändidel, mis teevad koostööd nahaarstidega.

Medicube

Medicube’i tooted on kliiniliselt testitud ja dermatoloogide poolt heaks kiidetud. Tegemist on korea kaubamärgiga, mis on tuntud innovaatiliste toodete poolest, pakkudes tõhusat lahendust erinevatele probleemidele. Medicube pakub tootesarjasid, mis on mõeldud spetsiifilistele nahaprobleemidele nagu aknele, vananenud, ärritunud või kuivale nahale. Tänu tõhusatele koostisosadele leiab brändi valikust tooteid igaüks, kes hindab teaduslikku lähenemist nahaprobleemide lahendamiseks.

CeraVe

Olenemata sinu nahatüübist või probleemist, pakub ka CeraVe teaduspõhist lahendust. Valminud koostöös dermatoloogidega leiab selle brändi toodete hulgast vahendeid, mis sobivad nii kuivale nahale kui ka probleemsele nahale. Nende tooted on hüpoallergeensed, lõhna- ja parabeenivabad.

Dr. Ceuracle

Korea nahahooldusbränd, mis kasutab nahaarstide poolt välja töötatud lahendusi. Toodete keskmes on naha loomuliku tasakaalu säilitamine ja taastamine, pakkudes selleks vajalikku niisutust, toitmist ja kaitset. Ettevõtte on oma koostisosades ühendatud teaduse ja looduse, kasutades tõhusaid koostisosasid nagu näiteks hüaluroonhapet, peptiide, erinevaid vitamiine ja palju muud.

Lisaks eelnevalt välja toodud kolmele kaubamärgile leiab dermatoloogiliselt testitud või nahaarstide koostöös valminud brände veelgi. Suure valikuga saab tutvuda erinevatest kosmeetika poodidest, nagu näiteks Yoko e-poest, aga ka füüsilistest kauplustest ja apteekidest. Endale sobiva kaubamärgi leidmiseks soovitame tutvuda toodete valikuga ja uurida, milliseid koostisosasid nad toodetes kasutavad. Pidades nõu oma arsti või kosmeetikuga on võimalik valida välja just selliste toimeainetega tooted, mis aitavad kõige paremini lahendada sinu naha probleeme.

Add a Comment

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga